Party but no dancing..






Trevlig kväll. Har inte varit ute på år och dar känns det som, tycker att det är dags att komma ur mitt skal nu och go crazy. Jag kände mig snygg också. Det är rätt nice att vara lång. Jag syns och sticker ut. Ibland är det jobbigt när man vill göra sig liten och försvinna. Men jag skulle aldrig vilja bli kortare! Näee, längd är power. Jag ska fan köpa ett par 10 cm klackar, why not liksom? En mutantkvinna på 193 cm är väl ballt? ^^ Nästa gång jag ska ut (blir troligtvis i helgen) ska jag ha min ybersnygga paljettklänning!

Tänk att jag alltid hatat att dansa. Kanske för att jag aldrig gav det en chans... För nu älskar jag att dansa! Den största anledningen till att jag går ut är för att dansa, men igår kändes det som att vi sprang runt mellan toa, dansgolv och soffor (som gjorde att jag missade den BÄSTA låten, den låten jag helst av allt ville dansa till, arrgh!). Näe, någon som vill gå lös dansgolvet med mig? Jag är kanske inte duktig på att dansa, men det ger mig en sån jäkla adrenalinkick av att stå i i blixtrande ljus till låtar med riktigt drag i...

Det var i alla fall kul att hänga med tjejerna igen :D På bilderna ser vi Hannapanna the vampire, Anna aka Lady Gaga, Anna och rockbruttan Veronica, Anna som posar a la Lady Gaga, Vampire Erika and crazy Gaga ;) Kan säga att jag inte hade på mig mina löständer, jag kunde inte prata utan att låta förstoppad och dessutom dregglade jag som en hungrig hund. Elin, du vet precis hur jag lät, haha!

Idag har jag jobbat 11:30-21:30, eller jag fick gå hem 20 minuter innan jag slutade för det var d-ö-t-t. Kan säga att jag har varit så jävla seg idag! Trött som in i... Ja, därför ska jag gå och lägga mig nu! Imorgon jobbar jag 11-14 (jäkla mespass) och sen ska jag rida Wille :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0