Skyltsöndag.

Dado och jag ner på Skyltsöndagen en sväng, kollade runt lite bara :)


Det var ganska mycket fok :)

Guinness och Verena gick såklart ponnyridning!

När vi skulle gå hem gick vi förbi en tant som sålde knäck! Hade lite småpengar i fickorna så jag kunde inte låta bli att köpa, det är ju så gott :) 25 kronor för jättelite... Det är redan slut, haha ;) Det kan max ha varit 25 stycken, alltså 1 krona styck! Nåja, det satt fint i magen i alla fall.



Och här har vi Olivpoliv today! Eller i alla fall halva Oliv. Jag är lite trött, beror väl på att vi klev upp så tidigt. Men gud så skönt det är att vakna den tiden egentligen! Ikväll ska jag gå och lägga mig vid 10 och måndag-torsdag (sen är jag ju i Göteborg!) ska jag kliva upp 7 alla dagar. Det är så mysigt att tända några ljus, göra lite te och bara sitta och titta ut när det ljusnar. Kanske ta en promenad... Skulle var trevligt med en tidning, men något sådant känns inte värt att lägga pengar på... Det går ju att läsa på Internet, men det är inte samma myskänsla då.

Nu ska jag kolla på Stockholm Horse Show! Lite senare ska nog Dado och jag åka och handla, börjar bli tomt nu igen... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0