Work.

Dessie frågade om jag kunde ta hennes 10-19 pass imorgon och jag tackade såklart ja! Om vädret hade varit fint imorgon (= inte regnat) hade jag åkt ut till Jenny och ridit, men det får vi ta en annan gång :) Det kanske spöregnar imorgon så då spelar det ju ingen roll. Tror att det är en såndär kontrollant på Donken imorgon, men han som ersatt J var så jäkla soft senast så jag hoppas att han är det nu också :P

Vi har inte sett någon film, blev slötittande på TV bara :) Är så himla trött nu så jag ska gå och lägga mig, ska ju jobba rätt länge imorgon så det är lika bra att vara utvilad. De senaste nätterna har sängen varit så jäkla skön, vet inte varför men jag har sovit som en prinsessa ^^

Ska pussa på Dado nu, hans fyllning i en tand har släppt och han plågas i tandvärk. Eftersom jag aldrig haft hål eller några problem med mina tänder vet jag inte riktigt hur plågsamt det är, men det låter inte skönt alltså. Kan bara säga att han ska kämpa till imorgon då han har tid hos tandläkaren. Ska borsta mina tänder extraextra noga ikväll bara för att jag blir avsräckt, haha. Fast jag är alltid noga, minst 2 gånger om dagen! Och jag misstänker att mina två mjölktänder sitter kvar bara för att jag hinkar i mig så mycket mjölk ;)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Man vet att man är trött om man läser Dessie och sitter i alldeles för många sekunder och undrar hur fan du kan prata med fjortisbloggaren. Herrejesus.

2009-11-24 @ 23:09:16
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0