Celebration.

Jag har ritat och pillat med Edwardbilden och jag är nöjd! Tänkte rita jackan och allt, men jag tror faktiskt att jag stannar vid ansiktet just nu. Det är första gången jag ritar av någon i Photoshop på en ritplatta, så varför inte vara nöjd med det jag skapat istället för att försöka förbättra något jag inte har kunskap till? Jag har en känsla av att det inte är min sista bild, så vem vet, när jag är duktigare kanske jag ritar färdigt bilden?


Före och efter.

Och så måste man ju lyssna på braaa musik såklart! Här har ni! Den får mig att vilja skaka mina paljetter ;)

Madonna - Celebration

Imorgon ska jag komma ihåg att hämta ut mina tågbiljetter till Göteborg, hoho! Ska rida Wille också, får se vad vi hittar på. Men det lutar nog åt en uteritt faktiskt. Specksta eller Örsjön maybe? Vore roligt med sällskap, tror jag ska höra om någon vill hänga med :)

Näe, jag tror faktiskt att jag ska börja färden mot sängen. Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0