Elin,

minns du det här?



Det var tider det. Tänk att det är väldigt precis tre år sedan. Kan du tänka dig? Tre år! Du har varit med mig i mina största förändringar och jag hoppas att, eller jag vet att du kommer att vara med mig foevahh!

Den 4 december, då är det du och jag som finns i Scandinavium och upplever hösten 2006s Idol tittande på riktigt!



And... Jag kanske var den sista personen som såg Twilight och jag har aldrig riktigt fattat den där hysterin och jag har aldrig fattat hur alla kan tycka Edward är så snygg.

But... Jag... Jag tror jag är frälst nu. Och Edward... Jag låter min stumhet säga allt.

Tomorrow... Är det jag som går och lånar böckerna.






Kommentarer
Postat av: Elin

Klart jag minns! Världens bästa promenad och sedan chocken när han åkte ut!!

2009-10-04 @ 03:42:08
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0