En lökringar, tack!

Kändes ungefär som att jag kom och sa hej och hejdå på jobbet, hehe. Tre timmar på det där stället är inte så mycket.

Nu ska jag och Dado snart ta en promenad till Coop för att handla lite småsaker, till exempel bröd till chili con carnen jag tänkte göra ikväll. Sedan måste det damtorkas, katten har börjat nysa och det måste ju betyda att där är dags? Hoho. Måste diska lite, plocka undan och sånt också... (Helst av allt vill jag slänga mig i soffan och slå upp den tredje boken... Men vuxen som man är *host* så finns det tråkiga sysslor att sköta).

Jag vill ha ett piano!  Eller en keyboard i alla fall... Jag var nära på att köpa en i somras, men det blev liksom inte av. Om jag inte får en i julklapp ska det bli en julklapp till mig själv.

Jag red ju lektion i morse, kom jag på... Minnet är långt ;) Det gick faktiskt bra, jag är nöjd. Vanligtvis så har man en spänd, kort nacke och tyglarna glappar hur man än gör i princip. Men idag hade jag ett härligt stöd i handen och en mycket djupare form, fick en härlig känsla i galoppen några gånger också. Det är så kul när det går bra :) Sen finns det såklart tusen saker vi kan bli bättre på, men om utgångsläget är noll så har vi tagit bra många steg idag!

Nej nu blir det ombyte! Ju snabbare jag får allt gjort desto snabbare kan jag få läsa mina älskade böcker.

Kommentarer
Postat av: A

köpte ett snyggt svart hoppshabrak till wille:)

2009-10-09 @ 17:58:08
Postat av: Ejkej

Du kan få köpa min bättre begagnade keybord från när jag var liten, hehe. ;)

2009-10-09 @ 18:05:17
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0