Fredag på en måndag.

När man jobbar på Donken blir uppfattningen om tid och rum lite skev. Eftersom jag lika gärna kan jobba helg som veckodagar får man inte alltid någon helgkänsla på fredagar. Näe, istället kan andra dagar kännas som riktiga helgdagar, som idag. Jag jobbade 10:30-14:30 och kom hem och kände bara fredagsmys.

Kom precis hem från Coop där jag plockadde ihop en fet godispåse... Såg att godiset bara kostade 39:90 och tänkte yeah! Men när jag kom fram till kassan och kassörskan frågade om jag hade medlemskort så insåg jag att det gällde ju för medlemmar... Jag är medlem, men såklart har jag inte tagit med mig kortet! Abbahhbabbaa, typ. Hon sa att jag kunde komma tillbaka och gå till kundservice och fixa det, men det känns som att det kostar lika mycket att starta bilen som pengarna jag får tillbaka på det... Skiter nog faktiskt i det och njuter av min goda, dyra, godispåse ^^

Imorgon jobbar jag 11-16 och innan det ska jag till stallet. Har Wille imorgon och sen ska Fia visa mig Upans saker, ska ha han på torsdag. Kommer kännas väldigt konstigt att sitta på en sån stor häst när jag ridit på lille Wille så mycket nu :P Kom ihåg när jag red Malle en gång i somras, till och med JAG kände mig liten, haha. Det är inte alltid jag med mina dryga 183 cm känner mig liten, näee såna tillfällen tar jag vara på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0