Huslig.

Till frukost idag gjorde jag scones! På knappt ett dygn har jag bakat pizza, kladdkaka och scones - väldigt olikt mig. Brukar liksom inte ha tålamod till att baka och kladda på med smetar och degar, men helt plötsligt tycker jag att det är superkul! Känner mig huslig och pysslig, hoho. Längtar nästan lite till juletider då jag kan pynta lite och åh..

Nu vill jag sitta och spela piano... Jag är SÅ sugen. Måste införskaffa snart. Måste.

Ha en mysig dag! Här får ni en grym låt.. Jag älskar refrängen.

Ryan Star - Brand New Day

Kommentarer
Postat av: Elin

Då kan du ju komma hit och laga massa mat åt mig då! Hinner inte lagaaaa

2009-10-27 @ 10:04:46
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0