Omg.




Jag fick mina brillor idag!!!!!! Fick panik när jag tog på mig dom, hela världen verkligen SNURRADE och det kändes som att jag tog på mig någons föräldrars brillor.. Ni vet, sjuk förvrängning och man undrar om de är blinda? Så frågan är då, är jag blind? Typ. Jag tycker att mina ögon blir pyttesmå, ni vet som där mobbad tjej i fyran med astjocka glas... Mina glas är tjocka! På den högra sidan sticker det utanför bågen >.O Men i alla fall, mina ögon krymper! Och nu när jag sitter vi datorn så ser mina händer MINI ut, allt på nära håll ser verkligen jättelitet ut :S Jag antar att det handlar om en vänjningsfråga... Det är ju ett fält i mitten som jag ser bäst i, kollar jag utanför det området så blir det förvrängningar.. Känns ungefär som att titta i ett vidvinkelobjektiv O.o Men som sagt, jag lär ju vänja mig... (linser måste vara det bästa som uppfunnits..). Nej, du VÄNJER dig Olivboll!!!!!

Jag tänkte ju då jobba med brillorna ikväll. Men tar med mig ett par linser ifall att jag skulle svimma. Eller få ont i huvudet. Man vet ju aldrig. Hjälp! Haha. Nu ska jag fixa lite innan jobbet, tooodeeels!

Den första bilden är tillägnad Elinpelinalcepalse :*

Kommentarer
Postat av: Ejkej

Brukar vara lite yrsel i början. Får jag fortf. om jag skiftar mellan glasögon o linser mitt på dagen, när jag har haft på mig den ena ett tag.

2009-10-22 @ 19:56:38
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0