Release me.

Det blir jobb för mig ikväll och eventuellt imorgon också. Innan jag börjar idag ska jag damtorka och lite sånt, tänkte säga att jag ska läsa också... Det var som när jag läst alla Harry Potter böcker i streck, när de var slut var jag sjukt rastlös. Och nu... Känner jag mig lite confused faktiskt. Okey, jag ska sluta tjata om de här böckerna nu.

Imorgon ska jag hoppa Wille, det blir en liten "känna-av-hoppning" inför lördagen... Ouuhh, nu blev jag lite nervös! Hihi :D Det kommer att gå bra, jag har faktiskt inget att vara nervös för. Ska bara hålla hästen någorlunda cool och få honom att tycka att det är buskul! Hoho...

Nåja, nu ska jag sätta fart med det jag skulle göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0