Twlight... Again.

Erika kom hit efter att vi ätit! Vi gjorde chokladbollssmet och mumsade i oss det till Twilight. Jag trodde att det bara var Sagan om Ringen som jag skulle kunna se om och om igen utan att lessna, men nu har jag hittat en till. Jag blir så... Tagen av alla fina känslor som finns i den här sagan... Imorgon ska jag gå till Akademibokhandeln och inhandla i alla fall den första boken! Tänk att man kan liksom känna så mycket för en bok eller en film. Det är ju bara karaktärer, men ändå känns det så äkta och fint.

Hoho, jag är så blödig.

Skjutsade hem Erika, hon cykalde hit men nu så spöregnar det ute så...  Hon slapp bli blöt :p Nu har jag lite ont i magen av chokladsmeten, men det var det värt. Ska snart sova, men först göra situps och kanske läsa lite ur Tyskungen som jag småläser då och då i brist på Twilight, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0