Upprymd.

Jag har precis läst ut den andra boken. Det är med ett rasande tempo jag slukar in orden för att få veta att allt slutar bra, eller i alla fall så bra som det borde. Jag har nog aldrig känt mig så upprymd efter att ha läst ut en bok, haha! När jag varit på bio och möter den kyliga luften utanför känner jag mig alltid som en ny människa, som om jag vore en av hjältarna i filmen. Hela jag är full av en ny kraft, som om jag skulle kunna... Ja, vad som helst! Det är som att jag fått karaktärernas egenskaper. Ungefär så känner jag mig nu, är Bella glad är jag glad. Den där superkänslan efter filmer brukar försvinna inom ett dygn, men nu känns det annorlunda. Haha, jag vet att det här låter helt obegripligt och ganska töntigt, men jag förstår inte riktigt själv hur min hjärna funkar...

Nu ska jag gå och lägga mig! Imorgon väntar en ridlektion 08:30, jobb 11-14, hem och pyssla med lite städ, disk och kanske tvätt innan jag åker och tar in Wille och såklart beger mig in i tredje boken. Jag tror inte att det är så smart av mig att börja med den ikväll, då det finns en risk för att jag inte kommer sova något alls... Hoho.

Blogg.se går sjukt segt, därför orkar jag inte ladda upp en bild från dagens hoppning. En annan gång då :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0