Blåsigt & kallt.

Ja, usch vad kallt det varit idag! Och blåsigt... Något som inte uppskattades av hästen när vi red dressyr på banan. Hehe, ni ska få se en film där jag försöker rida fin dressyr, men så gnekar det i grinden och Wille får ett ryck och drar iväg och gör sedan en mini capriole... Jag rider utan stigbyglar dessutom, men tackar min kära balans för att jag slapp tugga grus. Det ser inte så jäkla hemskt ut på filmen, men det kändes väldigt mycket och det är väl oftast så :P Men det var kul att få se sig själv på film i alla fall, så tack bubben för att du filmade :D

Ikväll har jag jobbat, wiowiowio. Slapp moppa el lobby, thanks god. Det tråkigaste som finns. Har ringt runt till hela jobbet om att få byta en dag, lördag den 17 oktober. Det är nämnligen så att det är en klubbhoppning med clear round den dagen! Och gissa vilka som ska vara med - jag och Wille! Hihi, jag har inga förväntningar alls förutom att det ska bli jäkligt roligt! Det blir 50 och 70 cm, 60 fanns inte men eftersom höjden inte är så märkvärdig så går det nog bra ändå :)

Ridfilmerna ska jag ladda upp imorgon, tänkte klippa ihop dom och lägga till lite musik för det är inte så kul att lyssna på blåst :p

Nu ska jag se ett avsnitt av Gossip Girl innan jag sover :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)

2009-09-30 @ 22:24:04
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: matilda

okej :P <3

2009-09-30 @ 23:15:25
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0