Cherry, cherry, boom, boom.

När jag gick igenom köket tidigare så kollade jag ut genom fönstret och såg typ en miljon fåglar. Hela gården var smockad och Dado och jag kutade ut på ballen och glodde. Efter en stund med gapande mun så kom jag på att jag äger en systemkamera, men tyvärr hade dom flyttat sig in i skuggan när jag kom med kameran. Jag zoomade in några med 300mm macro och helt plötsligt flyger dom iväg, de bildar en stor brun vägg. Jag är inte snabb nog att få det på bild, eftersom jag måste trycka på en knapp för att komma ifrån macroläget och sedan zooma ut... Det var en gammal tant som kom lunkandes och skrämde dom... Morr. Det blev inga bra pics alls, tråkigt nog.

Ska ta och klä på mig något annat än pyjamas och gå upp på vinden med min ryktlåda, som jag tog hem från ridskolan igår. Den har stått där i mååånga år och inte blivit använd på väääldigt länge. Anna ska få ta några borstar till Wille, så jag gjorde rent alltihop igår :) Behövdes verkligen, ryktlådan var täckt med dam och skit och ut borstarna rann det skitvatten ett bra tag, hehe.

Idag känner jag för att göra något galet. Jag önskar att Alce var här, för då hade det varit possible. Typ dra till Happis, åh ja. En dag som denna hade varit perfect. Vi hade kunnat spelat hög musik, sjungit och kanske klätt ut oss också under färden? Jag har Alce-abstinens och jag känner att jag måste åka till henne snarast. När jag får mitt nya schema och nästa lön drar jag på en gång så fort det finns tid. Ska kolla på resor nu och se vad det kostar.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Happis!!!!

2009-09-10 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0