Dagens jävla outfit.




Katten ville också vara med. Och kameran jag håller i... Gammelmorfars Minolta... Har tänkt att köpa film till den, vore liksom coolt att använda den. Det ska jag göra i veckan! Nu står den bara och är snygg på en hylla här. Och jaa, jag har en kjol från Åhlens och en oversize t-shirt från.. Öhm, köpte den på Vera här i stan tror jag :p Yadayada!

Dressyrpasset på Wille var riktigt tuff för mina förtvinade ridmuskler. Jag tänkte först ta hoppsadeln, tycker att den är så skön och så avskyr jag dressyrsadlar. Men no, ska jag rida ett ordentligt dressyrpass så ska jag rida i en dressyrsadel! Red dock utan stigbyglar för att det kändes bättre så. Vi red på banan och han fick jobba på med lite allt möjligt, typ skänkelvikningar, övergångar korta/långa steg, halter och en massa böjda spår och så vidare. Kämpade som en galning i duggregnet med den låga formen och han kändes riktigt rund och låg ett flertal gånger :) Han var dessutom aldrig sådär kort och spänd, utan riktigt lugn trots att ridskolehästarna sprang och lät i hagen! Fick pusta 3 gånger för att det krampade i mina ben och min mage. Haha, jag är så jäkla ur ridform. I guess det är ändring på det nu! Och Wille verkade rätt slut han också, jäklar vad vi ska konditionsträna nu under hösten, Sälsten here we come! På torsdag ska jag rida igen och jag längtar massor! Fast jag längtar nog lite mer till fredag, för då ska jag hoppa ;) Hihi.

Ska snart åka och ta in Wille, tar nog med mig kameran också för det är så fint väder nu helt plötsligt! Sen ska vi till mampa och äta middag!

Fick precis ett sms som värmde hela mig. Det gjorde nog hela min dag!

Tjoo.

Kommentarer
Postat av: Maria!

TITTA VAD FINT!!!!! :d

FORTSÄTT MED DETTA! :d

2009-09-23 @ 00:58:43
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0