Dressyr, jobb och utteritt.

Har liksom inte blivit av att jag uppdaterat något på två dagar... Den tidiga morgonen i söndags knäckte mig totalt, haha ;) Har inte riktigt kommit ikapp min sömn förns nu...

Men hur som helst! (Hur som haver). Wille och Anna var så duktiga så i söndags! Wille var verkligen perfekt att ha med sig på tävling, hur lugn och cool som helst :) Nu är det bara att träna massor så kommer de att bli ännu duktigare! Det var en trevlig dag men på vägen hem fick jag anstränga mig för att hålla ögonen öppna... Så t r ö t t.

Här kommer lite bilder från tävlingen!





Kom hem och åt, sedan sov jag i mellan 16-19. Vaknade och la mig i soffan istället, haha... Gick och la mig igen vid 12 och när jag vaknade var det dags för jobb - 8 - 14. Men jag piggnade till när jag kom till stallet och red runt Specksta - Örssjön med Erika och Lisa :) Det blev massor av galopp och det tyckte Wille (och jag!) var roligt.

Under kvällen tittade jag och Dado på lite klipp från VMA. Kanye West är den mest omogna person jag sett! Jävla idiot är vad han är. Och han skulle kalla sig själv den nya "King of pop"?!?!??!!? Han kan varken sjunga eller göra musik utan att ändra sin röst och en sån massa skit. Dessutom är hans musik inte direkt "pop" heller.. Nonono, MJ is the king och ingen kan ersätta honom, that's for sure. Och stackars Taylor Swift, så fint att Beyoncé tog upp henne igen :)



Idag skulle jag ha jobbat 10:30-13:30 (haha!), men chefen ringde och frågade om jag kunde jobba stängning istället. Sure, sa jag! Skulle egentligen inte ha ridit idag, men jag blev ridsugen så jag ska rida ändå ;) Blir ett litet dressyrpass på banan :D Sen börjar jag 4, wohioo..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0