Du luktar gott! (?)

Vi börjar med en "dagens outfit" som vi kallar det. Ser ybershleten ut efter jobbet, hehe. Jaa och linne + tröja från GinaTricot och jeans från Lee. That's it, typ.



Strax efter bilden togs bytte jag om och drog till stallet, red i en härlig solnedgång på ridbanan! Först kände jag mig lite lost, visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men Eva var där och hon hjälpte mig lite och gav mig tips! Förutom Anna så är det ingen som sett mig rida honom, så jag vill liksom veta om det ser bra ut eller om det är käpprakt åt skogen :p Vi slet i trav på volten och flyttade bakdelen för att han skulle lossa i bogarna. Jobbigt sa både jag och Wille! Och jäklar vad han kom igång! Jag kan säga såhär - Fram, fram, fram! Det är jobbigt i ben och mage men han blir läcker vill jag lova! Ska försöka få någon att filma, vore kul att se! Och som både Eva och jag sa så kan man nog inte riktigt förstå honom om man inte suttit på honom, det är liksom en helt annan häst. Men kul är det!

På vägen hem åkte jag in på Ica för att köpa mjölk och havregryn. Det blev glass också, hehe... På vägen ut så står två killar vid sidan och jag tittar såklart rakt på dem och inser precis när jag tänker titta bort att de är sånadär "Telenor-människor". Fast de här var Halebop-människor. De vanliga frågorna om vad jag ringe med och för osv kom och så sa dom att jag skulle ställa mig bredvid för att se när han skissade upp mina kostnader. Och så säger han:

"- Du luktar gott!"
Jag: "Eeeh... Jag kom nyss från stallet!??" Och så skrattar jag och blir röd om kinderna för jag tror att de driver med mig och att jag egentligen stinker typ.. I sunkiga mjukiskläder och allt...
Ena killen: Blev du röd om kinderna där, haha?
Jag: Mmh..
Den killen som stod närmast: Awww *klapp på armen*.

Allstå jag blev helt störd av att dom höll på sådär, helt plötsligt skulle jag skriva på och bli med abonnemang (men frukta ej!). Tog upp mitt körkort som de bad om och när de tittar på det säger dom:

"Här var du ju blond! Fan vad snygg du var!"
Jag: Haha, tack.. *blush* Ehmm, men nu då?!
Dom: Ja, det är du nu också.
Jag: Aha, men ska jag vara blond eller mörk?
En av dom: Passar på den, snygg i båda ju!
Den andre: Hmm.. Jag skulle nog säga blond!
Jag: Okey, då vet jag att jag ska bli blond snart då!

Jag hann även highfiva med en av dom och när jag sedan stod där med mitt nya abonnemang och nummer skakade jag hand med den andre och gick ut. Undrade vad fan jag just hade gjort men insåg att Halebop Vänner är något jag funderat på förut en gång också men aldrig skaffat. Så nu, mina vänner, har jag ett nytt nummer. Men det får ni senare ;)

Lagade en egen variant av pasta Carbonara när jag kom hem och sedan har Dado och jag käkat glass framför Idol :) Elin, jag vill se Idol med dig också! Minns du... Hihi?

Nu ska jag se Dawn of the Dead.. Pöss!

Kommentarer
Postat av: elin

Hur skulle jag kunna glömma?! :D Haha roliga killar! Cuz you're soooo hot babe!

2009-09-25 @ 00:03:37
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Maria!

hundra procent att de är grabbarna som varit i driven 2 ggr de senaste kvällarna! :D blonda? :P

2009-09-25 @ 01:28:09
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0