Flisa!



Är hon inte söt? Och lägg märke till mina tår i bilden ;) Saknar boppen. Tänk att hon bodde hemma hos oss förut, men nu har hon det bäst hos farmor och farfar ute i skogen. Ett perfekt hundliv för henne. Måste åka ner till Ljusdal snart och hälsa på henne, och självklart hälsa på alla andra också :p

Dagens jobb gick bra. Jag, Dessie och chefen hade en tävling om vem som sålde mest Summer Supreme. Jag kom sist, men då måste jag faktiskt tillägga att när vi började tävlingen hade jag sålt 1 i min kassa, Dessi 8 stycken och chefen 11! LITE FUSKIGT DÅ! Men han vann i alla fall och Dessi och jag ska baka till imorgon. Jag glömde dock köpa ingredienser efter jobbet, så ska göra det imorgonbitti istället. Yäeeh :P

"En McFest meny, tack."
"Du vill inte testa den nya hamburgaren Summer Supreme då? En dipsås ingår även i menyn! *blinkblink*"
"Ja, det kan vi väl köra på!"


Det funkade utmärkt, minst varannan sa ja ;)

Nu ska jag fixa en film att se på och sedan käka godiiis! Mummmmms. Imorgon ska jag ansiktsmåla på Donken ^^ Det ska bli kul.

Mjau.

Kommentarer
Postat av: Sahlqvist*

Flisa <3 fin vovve det där :D lugn och rent ut sagt perfekt hund :D

2010-02-17 @ 00:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0