Good evening.

Måste börja med att säga; förlåt Mary, det blev ingen dagens outfit idag... Jag som hade klätt på mig så fint och så glömde jag att ta kort! Orkar inte ta på mig kläderna nu för att ta en bild, hehe ;) Men på sätt och vis kan man ju se det som att mina ridkläder var dagens outfit och det har ni ju sett bilder på! Eller hur då? :D

Ikväll så var jag och Dado till stallet för att ta in och duscha Wille, som ska tävla dressyr med Anna imorgon! Sen åkte vi till golfbanan för att hämta mina föräldrar som skulle på fest. Det var försenat alltihop så vi fick vänta, men tillslut kom vi iväg. Lämnade av dom hemma och så åkte vi till lägenheten, jag började laga mat vid halv 9 (sen middag jao) och tänkte att jag hinner skjutsa ner dom till Portalen (lovade att göra det också) och tillbaka innan maten är färdig. Ringe och kollade om de var klara så jag kunde åka "Ja, kom du!". När jag kom hem till mampa så hade inte ens mamma klätt på sig och de var såklart på pickalurven och jättedryga. Jag var hungrig som fan och insåg att jag inte skulle få maten när den var färsk och god, haha. Så kom det två partynissar till och så började dom prata och prata och prata och jag bara HALLÅ NU DRAR JAG JAG ÄR HUNGRIG FATTAR NI ELLER!? men ingen verkade lyssna på mig. Mamma undrade 198393289239 ggr om hon verkligen kunde ha på sig kläderna hon hade valt och sedan skulle tydligen en till gubbe med, som inte var där. Det skulle skrivas på ett kort (någon fyllde år) och det var en himla svår procedur. Jag höll på att bli vansinng och när vi ÄNTLIGEN var påväg så skulle vi åka och hämta ett paket stort som ett hus också! Och gubben som inte hade kommit var redan på festen, så han hade de väntat på i onödan, yeah! Jag åkte 08:30 och var hemma 45-50 minuter senare. Fick i mig maten tillslut i alla fall, tittandes på Idol. MorrrGrrMorr!

Nåja... Idag var vi en snabbis på stan och jag fick en såndär spontan-lite-panik-känsla av att jag måste klippa mig. Sprang in hos några frisörer och kollade om de hade någon tid bums, men icke. Inte så konstigt kanske eftersom det är löning idag... Men jag bokade i alla fall en tid på måndag hos Making Beauty så nu ska jag googla frillor. Ska fan ta och göra något galet, precis som jag är. Eller i alla fall känner mig. Jag har inte varit galen sen Elin åkte :( ELIN FÖR FAN! Du tog med dig en bit av mig... Men tillbaka till håret så... Något annorlunda, coolt. Fräsigt! Som jag sa till Dado så kan det ju inte bli sämre än vad det är nu ;) Just nu är mitt hår ett slitet, tunt och bara bläääääääää. Går inte att göra något med det, bajs bajs typ. Ja, ni fattar. Och när jag känner såhär så slutar det typ med något galet... Vi får se, vi får se!

Nu kommer katten smygandes. Hon har blivit så stor, lilltjejen! Hon är sjukt mysig och social, trodde jag aldrig när vi fick henne så skygg som hon var då.

Näee, nu ska jag googla frillor och lyssna på musik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0