Gorilla pose!

Dagens outfit pose är riktigt het! Visst liknar jag en gorilla? Mina armar ser typ dubbelt så stora ut jämfört med benen, haha! (Brallor från Åhléns, linne från Carlings(?) och sjal från Indiska! YEAH!)



Idag har jag jobbat hela långa dagen 11-21. Har stått i köket hela dagen, me like. Den sista kvarten stod jag vid stämpelklockan och pratade kläder med Sandra. Vi måste ha världens slappaste jobb, hoho. Har inte hänt mycket spännande alls idag faktiskt, det ska väl vara att jag dressade BigMac som cheese en gång. När jag skulle lägga på sallad så kom jag på mig själv... Bara att slänga och snabbt bröda nytt, mina kött brann ju nästan upp...

Nu ska jag nog se en zombiefilm eller vad det nu var... Men egentligen borde jag sova, jag börjar 8 imorgon! Skulle inte ha jobbat, men det är många sjuka och jag vill ha money!

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0