Hoppning!





Det gick bra att hoppa! Gud så roligt det var :) Och som ni ser så sparar han inte på sprången, hehe. Gillar det sista bilden, snacka om att lyfta på frambenen... Han kändes mycket bättre än förra gången vi hoppade, då kändes han lite spänd och tvekade mycket. Idag var det bara de första gångerna som han undrade om han verkligen skulle hoppa, ja sa jag och så hoppade vi ;) Han bjöd sedan själv på hindren och jag är nöjd med allt :) Nog tror jag att vi ska kunna kravla oss runt en clear round så småningom! Längtar till veckan då vi ska hoppa igen.

Nu ska jag bara slappa tills jag ska till jobbet... Har verkligen ingen lust att stänga ikväll! Blee. Men det känns bättre när man väl har kommit till jobbet I guess.

Imorgon ska jag eventuellt ut och skritta Wille. Jag red ju som sagt runt Sälsten med en hel del galopp i förrgår och jag tror att han hade träningsvärk idag. Han kändes lite mör faktiskt, lillponken. Han vilade igår, men oftast brukar ju den värsta träningsvärken komma andra dagen.

Mipp!

Kommentarer
Postat av: Annso

Men vilka söta öron!! =D

2009-09-20 @ 09:39:13
Postat av: Fia

Ja vilka söta öron du har olivia ;)

2009-09-21 @ 20:49:53
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0