Hoppning!

Efter jobbet åkte jag direkt ut till stallet för att hoppa Wille, som flyttade till ridskolan tidigare idag. Vi hoppade på banan och det var första gången han gick där, tyckte han skötte sig jättebra! Han har dessutom bara skuttat nåt hinder en gång förut, så det mesta var nytt. Men hoppningen gick faktiskt helt okej! Vi travade över lite bommar (blev små skutt oftast :P) och sedan rullade vi på i galopp över ett kryss några gånger. Hoppen blev lite olika, svårt att hänga med... Men jag försökte verkligen! När vi bytte hinder till en minioxer blev det några stopp, men sedan kom vi över. Tror att han blev lite trött i huvudet mot slutet, så vi gav oss där :)

Anna fotade lite också:


Framridning!

Taggad ;)

Ibland var det småskutt...

..Och ibland stoora :p

Det var jätteroligt hur som helst! Längesedan jag hoppade nu :) Men nu blir det ändring på det, för målet är ju att jag och Wille ska starta en Clear Round under hösten. Spännande!

Näe, nu ska jag vika in tvätten som har hängt på tork lite extra under natten. Så irriterande när allt inte hinner torka under tvättiden. Och när vi hänger upp tvätten blir Prada glad och rycker ner alla kläder. Yeah! Prada leker just nu med en mjölkpaketflik, hon vill att jag ska kasta iväg den. Hon är som en hund, knäppis :D

Toodels.

Kommentarer
Postat av: AnnaL

hehe japp nu kommer de bli mkt hopp för dej:) tävling är målet! ni var skitFINA idag!!! Och wille var jäkligt skitig när jag tog in han sen nu ikväll:S Rullat rejält sen vi spola av han haha. :) ha de bäst o hoppas de går bra på fredag!

2009-09-09 @ 19:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0