Imorgon blir det tidigt...

Imorgon ska jag vara i stallet 05:45 (omg) och hjälpa Anna att göra klart Wille. Sedan beger vi oss till Njurunda där Anna ska tävla två dressyrklasser :) Jag ska agera hästskötare och fotograf, så ska ta och sätta kameran på laddning nu. Funderar på vilka objektiv jag ska ta... Tror att det blir 70-300 och kitobjektivet. Ska bli roligt att hänga med, fast jag kommer att vara helt död imorgon när alarmet ringer... My, oh my. Men oftast blir man ju pigg när man väl klivit upp och jag hade tänkt att sova tidigt ikväll.

Idag har det inte hänt speciellt mycket alls... Åt frukost vid halv 2 så det kanske förklarar :P Men vi har handlat  och städat i alla fall, så någon nytta är gjord. Har pratat med mamma i telefon och fått veta en massa jävla skitsaker. Jag blir så arg och ledsen! Fattar inte... I will always be your soldier.

Nu är jag inte på humör för något alls, av olika skäl. Ska lyssna på dånande musik i lurarna nu.

Peace..

Kommentarer
Postat av: Mia

Min klocka ringer 06.00 varannan dag ;P

2009-09-13 @ 07:46:37
URL: http://knasboll999.blogg.se/
Postat av: idaaaa

Min klocka ringer 05.30 varje dag;)

2009-09-13 @ 10:34:02
Postat av: Ejkej

Ååååh, Njurunda Ryttareförening, min gamla ridskola. ;)

2009-09-14 @ 21:11:38
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0