Jag har gått i samma byxor snart ett år...

Har varit ute på en morgonpromenad och nu har jag precis druckit upp min smoothie, yeah!

Ska alldelesstrax hoppa i ridbrallorna och åka till Malle! Tar med mig kameran, det är ju så fint väder. Det ska bli så roligt att rida! Det blir ett dressyrpass i ridhuset, fast jag hade gärnat galopperat i full fart längs någon grusväg också, men det kanske jag kan göra en annan gång :)

Skulle ha tvättat idag också, (har skjutit upp det i en vecka nu, vilket innebär att det inte finns mycket att ta på sig...) men det fanns inga tider idag!!! Gah. Imorgon bokade jag en tid i alla fall. Hade helst velat ha den sista tiden, men den var såklart upptagen den också... Det straffar sig att skjuta upp saker :p

Toodels.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0