Malleabstinens.

Tänk vad mina ridbyxor kunde göra mig Mallegalen just nu. Skickade ett sms till Amanda och till veckan ska jag ut och rida Malleballe! :D :D :D BIG SMILE. Tro vad vi ska hitta på, är sjukt sugen på lite dressyr. Tänk vad vi kämpade på lektionerna vi red på ridskolan en gång i veckan. Den första tiden kunde hästen inte skritta och det var hela tiden hets, hets... Vi kämpade ungefär hela lektionen med att få igenom en halvhalt, hehe. Men tillslut så lugnade han ner sig mer och mer och blev fantastiskt fin :) Så kul när man utvecklas och det märks en sån stort skillnad.


Malle :)

Vet att mina inlägg för det mesta handlar om hästar, men jag har blivit en hästnörd igen. Och det var det bästa som hände mig en gång förut och jag tror knappast att det är sämre den här gången! :) Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0