Pepp, pepp, pepp.

Det blev ingen basketträning för mig ikväll, jag kände mig inte in the right mood helt enkelt! Imorgon är det träning igen, men då kan jag icke komma eftersom jag jobbar. Men nästa vecka, då jäklar... Då blir det träning oavsett humör ;) Jag känner mig så ur form så det känns inte kul att börja träna, get it? Jag lämnade planen på topp och börjar som en flottig hamburgare, see? När jag har gått på den första träningen måste jag peppa mig själv till tusen, help!

Nu ska jag ta och däcka i sängen. Ska gömma kattens leksakspinne innan också, annars kommer hon hålla oss vakna i natt... Imorgon får jag se vad som händer, jag börjar jobba klockan 16 och stänger. Hoppas på att kunna hämta ut mina nylagade ridbrallor på stan i alla fall :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0