Sexy bitch.

Jag har en blåsa på en knoge.



Det får vara "dagens skada", hehe. Orsak: Jag stod i köket idag och skulle flytta på ett kött på grillen och körde handen rätt upp i locket. Först var det bara rött men under kvällen bubblade det upp så här fint! Jag har varit så frestad att spräcka den, men jag ska försöka låta bli. Men det är svårt... Den ser liksom så fylld ut!

Annars har det varit lite sånthär:
"Ingen JÄVLA HB-lök på dressbordet!!! Aarrggh! 1, 2, 3, 4, 5!!! lökar!"

Lök-Dessie...

Ikväll så fick Sandra ett ragg! En kille 30+, troligtvis spanjor, kom fram till kassan där Sandra stod och frågade vart ett hotell låg. När han gick lämnade han sitt visitkort och på det stod det: "Vill du ses efter jobbet? Trevlig kväll!" HAHAHAHAHAHA. Så Sandra vet ju vad hon kan hitta på i natt, hoho!  Tyckte det var riktigt roligt faktiskt :P

Imorgon är jag ledig! Då ska jag rida ett ordentligt dressyrpass och senare äta hos mampa. Får se om jag kanske går en sväng på stan eller något också. Och så ska jag tvätta mina arbetskläder och handla mat (har levt på Donken i 3 dagar, känner att det är dax att handla riktig mat nu :P).

Ska nog ta och lägga mig nu. Det blev lite sent igår, hehe... Jag kom ju hem vid halv 12 och tänkte sova, men då hade Dado en film som han ville se. District 9, rätt bra faktiskt. Helt klart sevärd! 02:30 tror jag att vi la oss :P Men det är svårt att gå och lägga sig när man sitter och lyssnar på en massa bra musik >.<

David Guetta feat. Akon - Sexy Bitch



Jahjah, nattii!

Kommentarer
Postat av: Maria!

haha hade glömt de med killen som stötte på sandra ;p



men vart är dagens outfit bilerna? :(

2009-09-22 @ 00:49:24
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0