Smått ångest kanske...

Solen har skinit HELA dagen. Och jag har inte gjort mer än att sitta vid datorn och rensat bland bilder och musik, typ. Jag har liksom tänkt göra något, men jag har aldrig komit till skott. Och om två timmar börjar jag, så nu känns det liksom meningslöst att göra något :p Fast vad jag skulle tänkas göra, det har jag ingen aning om... Känns som att jag aldrig gör något nu för tiden, tragiskt men sant. Jag vet inte vad jag är sugen på. Näe, från och med nu ska jag ta vara på min lediga tid! Imorgon jobbar jag 10:30 - 19 tror jag det var och efter det ska jag till stallet och rida Wille :) När jag kommer hem får jag se, Dado ska bort så jag är ensam. Kanske kan bjuda hit någon? Det är inte ofta vi har besök här hemma. Kanske se en film och äta något onyttigt?


Jag och Fia at work, heheheh.

Kommentarer
Postat av: mike

det ser ut som om ni har mycket att göra :P

2009-09-10 @ 20:46:26
URL: http://mickeman.blogg.se/
Postat av: sofia

galet kort skjorta jag hade :O å jag lyckades hitta din blogg förresten! ;) sjukt snygg design dy har på den måste jag säga! :)

2010-02-17 @ 02:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0