Kattskruttan fick se lite värld.

"En dricka och en cheese."
"Vilken storlek vill du ha?"
"En mellan."
"Vilken dricka, Cola, Fanta.. Sprite..?"
"Cola."


Dessa människor går mig på nerverna, det händer väldigt ofta att man får dessa beställningar dessutom. De flesta säger "En mellandricka", en "dricka" eller "en Cola". Kan inte alla bara säga "HEJ, EN MELLAN COLA" för att skona mig istället för att man ska behöva slösa tid på att fråga helt onödiga saker till IQ-fiskmåsar till kunder!? Dessa beställningar kommer oftast ifrån killar i 15-17 årsåldern med vita Lacoste skor. Typ. Makes me crazy.

När jag slutat var jag upp till en sömmerska som ska laga mina ridbrallor, gick hål när jag ramlade av Malle förra året :p Jag saknar Malle!!! Om det är någon häst som är en typisk Oliv-häst så är det Malle. Hade jag haft möjlighet så hade jag köpt honom på studs. En helt fantastisk häst. Han har lärt mig det mesta faktiskt. Min första medryttarhäst (började rida honom när jag gick i 7an, då var jag alltså 14 år). Det var i alla fall under den här ridningen jag ramlade av...





Nåja, har varit hos mampa och åt middag där. Oskar och jag åkte innan maten en sele till Prada, så tog jag henne till mampa och hon fick vara ute! Snacka om skraj katt :p Ska försöka ta ut henne några fler gånger, vore ju kul om hon kunde slappna av lite utomhus.



Imorgon blir det slapparpassset igen, 11-15. Ska tvätta klockan 7 imorgonbitti, gäsp. Och när jag kommer hem från jobbet ska jag rida! Är så jäkla ridsugen :p Imorgon blir det en galoppig uteritt, wiho!

Nu ska jag göra lite situps och sen hämta Dado. Puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh nu kan hon hälsa på mgi!!!

2009-09-02 @ 21:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0