Varning för känsliga tittare (och läsare).


Alce & Rainecolinde
- cuz' I can't live without you


"Jag tänker på dig när jag bajsar <3" /Alce.
"I'm the poopmastah." /Oliv.

 

Det märks verkligen att det fattas en bästa vän här hemma. Någon jag bara kan sitta bredvid utan att säga något till, för liksom, vi förstår varandra ändå! Tänk vad många gånger vi har räddat varandra från riktiga skitsituationer. Vi har nått botten men vi har hjälpt varandra upp. Vi har gråtit över killar, skola, föräldrar och misslyckade hårfärger. Men vi har tillsammans även nått toppen! Vi har varit galna, så galna att våra föräldrar trodde att vi knarkade. Men vad de inte förstod var att vi tillsammans hittade ett nytt liv, ett liv som gjorde att vi exploderade i tusen olika känslor. Spännande äventyr, planer på att dra till Happis. Moppesex, nära-döden-upplevelse på våran älskade Biggie (men hade jag dött med dig då så hade det ju varit lugnt), knäppa bilder och spela in pinsamma videos i camen. Jag fann min bästa vän i allt det här.

 

Vi är fullkomligt normala. I promise.

 

ELIN! Jag skanar dig och så fort jag är ledig några fler dagar i rad så kommer jag ner till Göteeboooeerg och leker med dig! Fattar du då, jag SAKNAR dig. Jag känner att jag inte kan gå lös på riktigt längre, jag måste liksom ha dig. MaAAaap! Du förstår alltid vad jag säger, även om det inte är riktiga ord. Så sjukt bekvämt (du har gjort mig lat, puss) att bara behöva låta lite och så vet du what's up.

 

You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first
Beneath the sheets of paper lies my truth
I have to go, I have to go
Your hair was long when we first met

Samson, forever and ever. Och så lite Freestyler på det. Där har ni det.


 

Vi hade våran egen förfest till studentfest. Vi gick lös med vispen och tratten. En kock och en lokförare, tipsy. Men inte bara berusade på alkohol utan på livet. Studenten... Fattar du att vi har tagit den? Fattar du att vi överlevde alla tre år? Men det hade aldrig gått utan dig! Vi visste ju dock hur man bäst överlevde AB's lektioner... Eftersom du var Favoriten och jag hängde med dig, kunde vi tissla och tassla rätt mycket utan att bli busted. Rita och skriva messages till varandra i böckerna. En sak har jag dock alltid undrat... Är vi verkligen 19 år?

 

 

 

Självklart har vi badat också...





Hun, jag tycker om dig mest såhär:




Och såhär ska det vara!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där med åldern funderar jag också ganska ofta på. Tror vi fastnade på 16. Fast.. kanske inte är normalt beteende när man är 16 heller... Eh.



I LOVE YOU!

2009-09-05 @ 00:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0