Försöker att skriva ikapp mig...

Okej, min uppdatering är ju välidgt bra ser jag. Trots att jag haft roliga saker att skriva om så har jag liksom inte hittat orken mellan arbetspassen *mycket jobb nu*. Men nu jäklaaaaaaaar!

Dados kusin och kompis kom från Stockholm i torsdags och jag måste faktiskt erkänna att det är rätt mycket jobbigt att ha tre killar i en tvåa. Såna som lyssnar på jobbig musik, spelar Xbox, stökar ner osv... Men jag håller humöret uppe och lagar mat till dom, till och med. Alldeles för snäll. Efter gårdagens festande kom jag hem innan det gänget och då var jag så snäll att plocka undan alla förfestspår från vardagsrummet och bädda fram madrassen och i soffan. Gjorde detta trots att jag var sur för att jag inte fick hänga med dom efter att krogen stängt, hoppas på att någon gottgör mig för att jag är lika an angel. Maaahh.

Vi hade skitkul igår i alla fall! Jag, Dado, Ermin, Daniel, Sofia, Sandra, Emma, Buba, Jennie, Jonas, Jenny och Johan var här hemma och spelade spelet Med Andra Ord, ett så jäkla roligt spel (jag har för övrigt varit i det vinnande laget alla gånger, så det måste vara jag som gör det, right!?). Tror att jag ska sno det från mampa, mwah. Vi shottade Tequila, lyssnade på musik och hade kuul! Jag drack mig sådär perfekt full. I vanliga fall brukar jag bli nykter när vi anländer till krogen, men inte igår inte! Eftersom det var tre nyktra med i gänget så kunde vi åka bil ner till stan. Vi splittrades lite, Dado, Ermin och Daniel gick på Logen för de hade biljetter och eftersom det var förköp hade inte vi någon möjlighet att gå dit. Men vad jag har fattat det så missade vi inget, Gennys var fullproppat och det var så jäkla svettigt på dansgolvet! Men KUUL, åh jag är så förbannat sugen att gå ut nu, men jag orkar inte klä på mig... (har stängt Donken ikväll).



Tequila!

Jag och Sandra vann med råge!

Daniel och Ermin.

Jag och Jennyyy!

Fia och Emma!

Påverkad tjej i mitten...

På dagen var jag och Fia bjudna på påskfika hemma hos Sandra! Åt världens godaste kladdkakemuffins och vet ni vad vi fick av världens sötaste och finaste Sandra!? Ett varsitt påskägg! Och senast Sandra var här hade jag bakat morotskaka och sagt att jag inte hade någon slickepott så det fick jag också! Och Fia fick en jättefin grytlapp passande till den nya lägenheten!





Har haft många jätteroliga dagar den här veckan! Har fortfarande inte visat när jag, Jenny och Johan red på pållarna... Men det kommer, i promise. Imorgon ska jag jobba 11-20 eller något sånt. Borde sova. Men är inte trött alls faktiskt... Njuter över att lägenheten är tom (de andra är på krogen).

Ouioui, hörs en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0