Aahh...

Stängningenhar gått bra, ganska segt. Det mest intressanta som hände var att alla grillar bara dog. Stendog! Jag hade två burgare på G ut, men dessa fick jag ju inte så gästerna fick välja på det som fanns i skåpet. What to do, liksom? Men Micke fixade på något sätt och det var en jäkla tur, för sekunden senare kom det en buss! Dock så dog också menyskyltarna men de började funka lite senare, wierd. Jaja, bussen gick bra och förutom den så var kvällen väldigt lugn. Har verkligen kommit in i stängningsmood nu, haha. Ett tag hatade jag att stänga, öppnade mycket hellre. Men nu diggar jag stängningar igen, yeah. Tur för mig att jag stänger nästa arbetspass då, på torsdag ;)

Innan jag åkte till jobbet tvättade Dado och jag Prada, hon luktade kiss... Det är inte så populärt med vatten, men man har faktiskt inget val när man luktar kiss! Sedan torkade vi henne med hårtorken, den var skrämmande men det gick ju snabbare så. Sötkissen. Nu sitter hon bredvid mig i soffan och attackerar mina händer.

Imorgon ska jag gå på stan. Måste tydligen ta reda på vad jag önskar mig... Haha. Det är så svårt! Men något ska jag nog hitta ^^

Annars så är jag jäävligt sötsugen. Jag har inte ätit några godsaker alls sedan jag skrev det där inlägget, BRA va!? Haha. Blir en tuff vecka eftersom den heter pms, men jag ska fan klara det. För jag vet att det kommer lägga sig om jag är utan det ett tag, liksom Fia och jag har inte ätit pommes sedan början av januari. Och nu är jag nästan aldrig sugen på pommes!


Kommentarer
Postat av: Mariam!

haha ja... Bjuder på den ;)

2010-02-22 @ 01:34:01
URL: http://miamariamaruska.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja du får se till att hitta nått du vill ha ;D

2010-02-22 @ 20:38:22
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0