Angels don't kill.

Sitter och lyssnar på musik. Och inte vilken musik som helst utan Children of Bodom. Jag tror faktiskt ingen skulle kunna gissa att jag lyssnar på sådan musik om de inte visste mer om mig. Musikhemligheter, hoho. Innan jag började lyssna på Children of Bodom och liknande band avskydde jag sådan musik. De bara skrek och väsnades. Men jag antar att jag i 15 års ålder fick en sneskruv för då var den musiken det bästa som fanns, kind of. Var till och med på en konsert i Umeå, de ni! Det var dom där Ramviksborna som lurade i mig den här fantastiska musiken och jag står faktiskt i skuld till dom eftersom jag hittade mitt favoritband på grund av dom. Nightwish.

Här bjuder jag på lite örongodis av Children of Bodom.

Bed Of Razors

Bodom Beach Terror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0