Blodpudding.

Det är så fint här nu! Nu hoppas jag bara på att jag får rosa handdukar, mihi. Haha. Och en ny matta i beige vore också tevligt. Höhö.

Har precis ätit, det blev innerfiléer av kyckling med couscous. Och så creme fraishe och sweet chili sås till det! Helt okej gott. Jag är inget kycklingfan egentligen, men jag försöker äta det ibland i alla fall. Oh, vet ni vad jag blev så sjukt sugen på igår? Det bara vattnades i munnen när jag tänkte på det... Blodpudding med lingonsylt! Var huuur längesen som helst jag åt det och jag kom att tänka på det igår och har inte släppt det. Imorgon ska jag helt enkelt köpa mig blodpudding och lingonsylt, aah. När jag bodde hemma hos mampa åt vi det rätt ofta, då blev man lite less. Men efter över ett års uppehåll... Sugen!

Idag var jag på Coop en liten sväng för att köpa citroner, Dado ville göra lemonade. Chokladbitarna vid kassan skrek inte lika högt, de bara tittade mest bara på mig idag. Hahaha. Mycket lättare att stå emot kan jag säga.

Om lite drygt en timme ska jag puttra iväg till Fiaws place, hoppas jag hittar.

Haha, Dado gjorde några sköna dansmoves när han gjorde mackor.. Don't ask me why. Roligt såg det ut i alla fall! Love you.

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att jag fick komma ;D



Bra kämpat med önskelistan tycker jag!! :D

2010-02-23 @ 19:28:02
URL: http://idizar.blogg.se/
Postat av: Ida

Och fy fan för blodpudding :S HUGA!!

2010-02-23 @ 19:30:11
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0