Dröm.

I natt hade jag en helt konstig dröm. För det första så gick jag och Robert Pattinson och höll hand i Göteborg, för han var min pojkvän. Men på ett sätt var han också Dado, askonstigt. Och sedan gick jag och Dado gå på bio och vi skulle se Avatar. Men när vi kom till kassan så bokade han en biljett till en annan film utan att säga det till mig. Och när jag kom till Dado med min Avatar biljett så sa han att han skulle se en anna film. Jag blev vansinnig och skulle gå och byta, men det var jävligt krångligt (kan inte ens förklara). Och så blev jag skyldig någon pengar men jag gav en tjuga i dricks när jag köpte godis. Och när jag stoppat en godis i munnen utbrister jag "MEN NEJ, jag äter ju inte godis!!!" Haha.

Sedan bråkade jag och en tjej (heltknäppt att det är hon också, haha, fattar inte varför) om Robert Pattinson, jag var ju skitsur eftersom hon försökte ta min pojkvän! Vi bråkade även om någon lott med en vinst på typ 300 miljoner kronor. Och helt plötsligt stod jag i kassan på Donken och det blev strömavbrott och ljuset blinkade hela tiden. Då stod tjejen som jag bråkade med i kön och jag pratade med E, V och A. Och berättar jag upphetsat för dem om att jag vunnit 300 miljoner kronor, för det var min lott. Och så började jag asskratta, lite hånfullt, eftersom tjejen stod i kön. Och när jag började skratta i drömmen började jag hosta i verkligheten och då vaknade jag. Tydligen så hade jag hostat så mycket så jag nästan spottat på Dado, då vaknade han. Hahaha.

Och just det... Någonstans där emellan drömde jag om de jag tänkte bjuda till min födelsedagsfest. Tänkte då låna Es lägenhet för den var större, men då trodde hon att det var fritt fram att bjuda in hennes vänner också vilket resulterade i att jag blev skitsur och hade festen i min egen lägenhet utan att hon och de andra fick vara med. Haha, evil.

Helt sjukt ju. Drömmar är bra knepiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0