I love my Zen.

 

Man blir alltid så glad och upprymd när man hittar gammal musik! Åh. Har suttit och kollat igenom alla mappar nu och när jag lyssnar på vissa låtar ploppar bilder och känslor fram på ett väldigt... Speciellt sätt. Jag får små glimtar av hur det kändes att vara Oliv för 3-4 år sedan. Och små bilder av minnen, Elin finns med i allihop. Hon var (och är) liksom halva mig, kind of. Det är så fint. Att minnas utan att plågas. Utan att inse att man lärt sig och vuxit upp. Men samtidigt är det sjukt jobbigt också. Man kan aldrig mer återvända.

 

And history books forgot about us and the bible didn't mention us
And the bible didn't mention us, not even once


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan inte seee! lägg upp den med något annat :(:((:(:(:(:(:(:



är Sara som fyller 20 :) tror inte du träffade henne :P Hon har bjudit på fest i Varberg iaf och då blir det parta av vill jag lova!

2010-02-17 @ 23:19:32
URL: http://alce-sah.blogspot.com
Postat av: Elin

"Detta videoklipp visar innehåll från WMG, som har blockerat det av upphovsrättsliga skäl."



Tar typ 30-40 minuter med tåget :):)

2010-02-17 @ 23:32:58
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0