I see you.

Det blev Avatar! Åh, vad den filmen är bra alltså. A m a z i n g. Har sett den tre gånger nu och den kvar knappast långtråkig ikväll. Nej, jag vill snarare se den igen. Och igen. Och igen! Sagan om Ringen har fått sig en jäkla konkurrent. Det var över ett år sedan jag såg dom senast och ett sånt långt uppehåll har jag nog aldrig haft med dom filmerna, hehe. Ska se dom till veckan, helt klart. Det blir väl omkring artonde gången tror jag, hoho. Tappade räkningen vid 13... Kan nog varenda replik också, så se inte Sagan om Ringen med mig, jag sitter och mumlar allt för mig själv ;)

Har haft Neytiti som bakgrund på skrivbordet sedan jag såg Avatar första gången. Nu har jag bytt till en annan bild på henne ^^ Så fin.

 

Tänkte sitta och uggla ett tag till jag... Godnatt på er andra ;p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ansiktsmask... ;D / mary

2010-02-24 @ 23:27:39
Postat av: Elin

Ja, Avatar är verkligen jättebra :)

2010-02-25 @ 12:10:46
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0