Mat.

Något som är väldigt tillfredsställande för mig är att beskåda ett fyllt skylskåp efter en runda på Coop. Det ser liksom så... Gott ut. Titta bara mjölken! Aah ♥ Var och handlade själv nyss, tycker det är så jäkla skönt. Lyssna på mp3n och bara strosa runt. Det är grejer det, haha. Fast nackdelen med att handla mitt på dagen är ju alla snigel-pensionärer som blockerar vägarna. Men samtidigt är det nästan bättre än att handla med alla barnfamiljer på eftermiddagarna.

 

Idag tänkte jag slänga ihop en tonfiskpasta, den är jättegod! Jag gillar tonfisk, fast jag vet att det är många som inte alls gör det. Smaken är som baken! Och ikväll tar jag med mig resterna av köttfärssåsen som matlåda till jobbet, perfect! Okej, nu ska jag inte babbla mer om mat. Min blogg kommer sluta upp som en matblogg...

 

Nu blir det disk. Orkade aldrig göra det igår och Dado har uppenbarligen heller inte orkat ;) Der är inte så mycket i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0