Scones!

Det var mycket trevligt hemma hos Fia, en riktigt mysig lägenhet hade hon! Fick en stor kopp te och en semla! Nu kanske ni tänker "hon skulle ju inte äta något sådant", men jag känner att såna mysfikan måste man få unna sig. Det är ju först och främst godis jag måste hålla mig undan ifrån. Och Fia var så gullig som skrev ett sms tidigare "Hej! Är semlor o sånt för onyttigt för dig? ;)". Haha, det är bra att folk tar mina inlägg på seriösaste allvar, för jag är faktiskt seriös :D

Nu ska Dado och jag se Avatar ♥ (tredje gången för min del) men jag blev hungrig och i brist på mackor så bestämde jag mig för att baka scones som borde vara klara... Nu! Åh, vad gott det ska bli. Scones med apelsinmarmelade... Slurp. Och så njuta av dom till Avatar, kan inte bli bätte.

Update. Dado ville inte se Avatar >.< Det blev Cloverfield istället, vi har sett den förut men det var längesedan. Den är jäkligt bra och vääldigt spännande. Kan säga att det känns exakt som att man är med i filmen, se den så får ni förklaringen...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0