Söndag!

Det stormiga busvädret verkar ha anlänt till oss också. Spännande. Fast jag gillar det också, det är roligt när man nästan blåser iväg när man går :D Haha. Gissar på att det blir en väldigt lugn kväll på McDonald's, tror knappast att folk ger sig ut en söndag som denna. Igår var det sjukt seg den sista timmen innan vi stängde, satte mig på golvet för mina ben gav upp... Men de sista tio minutrarna kom det in lite folk och det kom en bil två minuter i 11 som skulle ha massor med mat. Yeahh. Efter kvällens pass är jag ledig i tre dagar! Både bra och dåligt, vill ju helst jobba men samtidigt är det ju skönt att vara lite ledig ;)

Nu har jag suttit och kollat på del 1 av Coco - Livet före Chanel. Undrar när del 2 går, var ju riktigt bra ju! Får kolla upp det...

Annars så... Ska jag väl inte göra mycket mer än att äta, klä på mig och ta mig till jobbet fram till klockan fyra :P

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin header!

2010-02-21 @ 13:17:52
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0