Sunny Thursday.

Jag ställde klockan på 09:00 i morse och tänkte att det är en vettig tid att kliva upp på. Klockan ringde och jag tänkte kliva upp, bara snooza en gång. Och när klockan ringde igen 9 minuter senare tänkte jag "fan heller" och stängde av den. Vaknade 10:45 istället. Bra där! Skyller på att jag tittade lite på damhockey och musikvideos på MTV. Damhockyn var dock übertråkig, 0-13 till Kanade efter andra perioden... Haha. Och MTV, man måste ju passa på att titta när de visar musikvideos och inte en massa skitprogram. Minns när jag var yngre, då satt jag och tittade på MTV flera timmar i sträck för då visade de bara musik.

Ikväll jobbar jag stängning, lika så fredag, lördag och söndag. Looking forward! Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0