Friday!

Om mindre än 40 minuter lämnar jag tonårslivet och blir jättegammal! Höhöhö.

Idag har jag ätit GODIS! Det kändes helt awsome, för jag har inte tänkt mycket på godis på några dagar nu. Och jag UNNADE mig verkligen några stycken. Och jag känner liksom inte att jag BEHÖVER ha godis. Get it? Känns så skönt :P Haha. Måste låt helt knäppt det här.

Menmen... Igår slingade jag mig igen som sagt och här är resultatet:

 

Jag är nöjd :D Om några veckor tänkte jag göra en slingomgång till, så att de mörkare partierna som finns kvar försvinner. Fast samtidigt gillar jag alla slingor som träder fram så mycket! Det ser levande ut ^^

 

Idag har jag jobbat, 10:30-16 och var sedan på stan och köpte lite nödvändigheter. När jag kom hem åkte jag och Dado och handlade. Behövdes verkligen med tanke på att jag fick äta frukost på McDonald's imorse. Och vi serverar ju inte riktig frukost så det blev en Cheese. Och på rasten åt jag en Cheese + lite nuggets. Och när jag slutade skrek magen så jag åt en BigMac. HEEYYY, frukost - lunch - middag på Donken. Jag kände mig så äcklig när jag kom hem så jag vet inte vad. Hahaha.

Ikväll har vi sett på The Strangers som var jävligt läskig med alla plötsliga ljud. Annars var den väl sådär, hade inte direkt någon handling. Meen, den är värd att se! Efter filmen kletade jag på en ansiktsmask. Vet inte om den gjorde något resultat men det är väl liksom grejen med det som känns bra helt enkelt... Sexeeeh:



Ja, men vad säger ni... 15 minuter kvar till födelsedagen. Tror jag ska släcka ner och sova. Imorgon ska vi gå upp till mamma och pappa och äta frukost :D Blir mysigt! Men.. Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0