Tuesday.

Timbaland ft. Nelly Furtado & SoShy - Morning After Dark


Bäst just nu!

Idag har varit en produktiv dag, faktiskt. Trodde inte det när vi vaknade runt 11:30, när jag vaknar så sent brukar jag bli seg hela dagen... Men Dado satte sig och gick igenom en megahög med kvitton, räkningar osv och jag började torka ur kylskåpet, städskåpet och skafferiet. Det behövdes, usch vad äckligt det är när man ser saker på nära håll! Men det blev jättefint och jag har rensat ut en hel del som legat och skräpat i skåpen... Vi åkte och handlade och drog sedan till mamma och pappa, där fick vi chili con carne ^^ Såg en film också, den var bra men kommer inte ihåg vad den hette.

Har på min min nya älskade skjorta, är den inte hur fin som helst? :D Och Dado fick våga mitt hår med trippeltången, tyckte att han gjorde ett bra jobb. Ska testa den lite mer och jag hoppas att jag blir nöjd med den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0