Hihihi!

Jag har nyligen spenderat alldeles för mycket pengar på en tågbiljett. Men det är inte vilken tågbiljett som helst, det är faktiskt en till GÖTEBORG!

ASHAGAAGAAHHWGWAGAG!! :D :D :D :D Den första februari åker jag till ELIN! Fatta! Jag åker hem den femte, för sedan jobbar jag igen. Och den tredje fyller Elin år så jag kan fira henne, så fint, så bra!

Jag sa till Elin att när jag får mitt februarischema ska jag se till att åka till Göteborg. Och så passande när jag var ledig över hennes födelsedag! Nackdelen blev ju då att jag fick boka så kort tid innan och det blev dyrt, men det är det fan värt. Det är bara att uppoffra lite andra saker. Hade till exempel tänkt att slinga håret och beställa lite saker från coastalscents.com men det klarar jag mig utan resten av livet faktiskt. Elin klarar jag inte mig utan resten av livet!

Jag är glaaaaaaad! Haha.

Påtal om födelsedagar så jobbar jag på min egen födelsedag den 27e februari. Och det är dessutom stängning. På en LÖRDAG. Jag fyller 20 år på en lördag när vi precis fått lön och jobbar stängning! Ni förstår att detta är orimligt va!? Detta pass ska bytas bort illa kvickt.




PUSS=D


Kommentarer
Postat av: Elin

SO DAMN HOT! Åh jag blir så lycklig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-18 @ 12:46:00
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0