Hulahula.

Dagens bästa: Jag behövde inte stänga kök!
Dagens sämsta: Det fanns ingen morotskaka kvar när jag kom hem!

Hoho. Vi började arbetspasset med att ha en buss, men det var inte så många personer så det var ju lugnt. Sedan kom det en massa folk när det inte var planerat att sälja så mycket och det poopade ner sig. Ja. Och sen blev det dött och sedan slutade alla drickor att fungera. Chefen fick komma och fixa och vi hade drickor igen, wiie. Chefen sa även att vecka 11 får jag 75%! :) Kung.

Stängde med Pajbarnet och Kamelen i alla fall. Och så vill jag även säga att headset är världens bästa uppfinning.

Nog om jobb. Imorgon är jag ledig. Ska till Arbetsförmedlingen och fixa klart min inskrivning. Annars blir det tvätt också, det behövs. Hmm... Nu lyssnar jag på grym musik och har ätit mjukmackor med ost och gurka på. Jättegott. Fast en bit morotskaka hade ju inte suttit helt fel heller... ;) I love you goobbbii.

Näääääe. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Fia

Gud vad skönt att veta att man har 75%!

2010-01-18 @ 13:19:14
URL: http://guldfisk456.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0