Skridskor.

Gissa vem som klev upp halv 8 och gick på en promenad i morse!?

Jo, det är faktiskt sant. Riktigt skönt var det också, men jag är så sjukt trött så jag får anstränga mig att hålla ögonen öppna just nu. Haha... Kommer garanterat somna tidigt ikväll, om jag inte somnar nu vill säga. Det är väldigt lockande att lägga sig på soffan och tuppa av en stund, men NEJ. Då kommer jag säkert sova alldeles för länge :P Tror att anledningen till min trötthet just nu är att jag duschade i skållhett vatten nyss...

Funderar på att åka skridskor idag, var väldans längesedan jag gjorde det. Vi har ju en plan 20 meter från proten så det är bara att dra ut :P Minns en gång när vi åkte skridskor på idrotten. Elin var och är inte den mest stabila tjejen på skrillor inte, har väl fått ett par hjärnskakningar... I alla fall så står jag ganska nära målet och spanar.. POFF BANG POM så ligger jag på isen och det visar sig att Elin the pro har kraschat in i mig. Love you, honey ^^

Ikväll ska vi till mamma och pappa och äta middag. Ska spana efter norrsken också, annars händer det inget mer spännande idag som det ser ut nu... Funderar dock på att göra någon sminkning, men vi får se ^^

Toooodels.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, åh vad jag saknar de gamla tiderna!

2010-01-14 @ 12:27:01
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0