Sorry.

Jag har liksom inte haft någon ork eller lust att uppdatera som ni kanske har märkt... Men till veckan lovar jag att skärpa mig, ska fräscha upp bloggen - nytt år ny design - och komma igång :) Men jag lever i alla fall, är lite snuvig men jag tror det börjar ge sig. Jobbar och står i på Donken, "ser fram emot" februari/mars då jag får 75 procent! Ikväll stängde jag kök och det sög ***. Andra gången jag stänger kök och någon verkar förvänta sig att jag ska klara allt helt flytande, taskigt tycker jag.

Det känns nu som att jag har jättemycket att skriva om! Men jag borde sova nu, är jättetrött. Klev upp vid 8 idag och åkte till Birsta med mamma och Dado. Köpte en helt underbart fin skjorta på Carlings och så fick jag en trippeltång av Dado - en tidig födelsedagspresent ;) Och så skulle jag byta ett par jättesnygga byxor som jag köpte på JC i Karlstad, använde dom två gånger och så hittade jag ett yttepyttelitet hål på insidan av låret. Tyget är ganska tunnt så risken var ju stor att det skulle bli ett större hål så jag ville inte riskera det. Det låg tre buntar med sådana byxor på JC i Birsta, men inte EN ENDA i min storlek! Jag höll på att smälla av. Han som jobbade ringde till Karlstad och frågade om de hade några som de kunde skicka, men de hade inte heller något par i den storleken!!!! GAHHH. Jag hittar väldigt sällan (typ aldrig) byxor som sitter riktigt bra, men de här satt som en smäck! AVSHAJHAGHDSAJAJAH. Men han sa i alla fall att det kommer in fler såna brallor då och då, så jag ska ringa till veckan och höra. Eller, jag ska tjata varje dag om det så ska behövas. JAG MÅSTE HA DOM BYXORNA! Kanske kan ringa runt till varenda JC i hela Sverige... Det borde ju gå? Jaja, det var dagens i-landsproblem.

Nu blev det ju en massa skrivande och berättande här... Hmm, har svårt att sluta när jag väl sätter igång :P På Nyår hade jag inga planer alls förens på Nyårsafton, då blev jag bjuden till Sandra där även Fia, Ida, Veronica och Jennie var! Vi fick god mat och hade flamsigt roligt, skrattade så att tårarna sprutade nästan... Sjöng (skrek) lite SingStar med ABBA och skålade champagne (uhh) på tolvslaget! Jag hade verkligen jättekul :)

Och Prada klarade sig fint hos Fia, tror hon trivdes alldels förträffligt ^^ Kissarna hade lekt och verkade komma mer överrens, blev väl lite fräsande ibland också men de kunde ju som sagt leka :P När hon kom hem var hon dock jättekonstig, lät hur mycket som helst och var jättegosig... Och så skrek hon på nätterna så att jag vaknade och blev pissed... Så kom Dado på att hon löper! Blev helt till sig om man tog henne på rumpan och var ett riktigt pain in the ass ett tag. Men nu har det "gått över" och jag hoppas det dröjer till nästa gång... Vi kommer nog sterilisera henne senare, för en skrikande katt orkar jag inte med... :P

Jag har jättemånga bilder att ladda upp också, men har ingen lust med det just nu så det får jag fixa sedan. Det är bilder från jul, nyår, lite egopics på mig och så vidare... Ja, ni lär ju märka när det kommer :P

Nu ska fröken Oliv sova så hoppas vi på att jag skriver en rad imorgon ;D

Godnatt.

Bjuder på en knasig bild från Nyår ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Heej :D

Vad kul att du fått en trippeltång!!! Visst är dom kanoners!?

Jag måste dock införskaffa en ny.. Har märkt att den jag har börjar bli lite väl sliten. Har lossnat massa färg och krafs på den :P

Och nu när jag tänker på saken är den ju kvar hos Sandra!! :O

2010-01-06 @ 15:53:48
URL: http://idizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0