Tacopaj in my heart.

Tacopajen jag gjorde blev asgod, SMASKENS! Och det bästa av allt är att det blir min matlåda till morgondagens arbetspass. Yeah! Obsessed with food. Näe, obsessed with tacopaj. Haha, omg. Jag är lite crazy, tror jag vet varför. Håller på att baka morotskaka och jag slickade precis upp sista droppen restsmet... SOCKER! Första gången jag bakar morotskaka men det var ju väldigt simpelt (hittills). Ska göra frostingen senare, kakan har ungefär en halvtimme kvar i ugnen. Det enda problemet med kakan är att jag inte har en form med löstagbara kanter (i recpetet stod det att man skulle ha en sådan, men jag har ju sett dom bakas på plåt också men så stort recept gjorde vi inte). Men vi får hoppas att kakan kommer ut lätt helt enkelt, hoho.


The paj med stort P!


Ska höra med mannen om han vill se film. Jag vill se Twilight igen (har redan sett den 4 gånger så jag tycker att jag behöver se den hundra gånger till). Men det vill inte Dado. Får se den själv någon gång då, hmm. Och så var det ungefär ett år sedan jag såg Sagan om Ringen senast, det var faktiskt dom första filmerna vi såg på TVn här i lägenheten! Dags för ettårsjubileum nu, tycker jag. För Sagan om Ringen har jag väl bara sett omkring 15 gånger, hoho. Jag kan typ varje replik ur filmen, brukar sitta och mummla för mig själv. Jag är så nördig.

 

Och på tal om nördar så saknar jag Elin. Puss.
Ps. Elin! Jag vet vad ditt bloggnamn betyder nu! Har undrar men liksom aldrig tagit mig i kragen för att ta reda på det ordentligt. Men jag trodde faktiskt helt seriöst (skratta inte nu) att det betydde "Jag ska bli Ekonom". Hahahaha. Igår googlade jag och fick mig en franskalektion! Ds.


Kommentarer
Postat av: Elin

hahahahhahahahahhahahahah jag kan inte sluta skratta. förlåt sötis! ahhahaha, tänk om jag skulle tatuera in "jag ska bli ekonom" - klockrent! saknar dig meeeed!

2010-01-16 @ 01:44:32
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0