The Cold Ones






Idag har jag kört i diket.

Vi var ute till Stallarna och fotade, sedan tänkte vi åka till Näs. Men när jag skulle parkera på sidan av vägen försvann vägen och det visade sig vara ett dike. Det var liksom spår där jag körde, som att någon kört där. Men antagligen är det en traktor och jag är medveten om att Saaben inte är en traktor. Ja, inte mycket att göra åt. Med knuffar hit och dit lyckades vi rubba bilen ett par meter bakåt, men den lutade ju ner i diket med hela högersidan och så starka var vi inte. Ringde världens bästa pappa som kom med monsterbilen (4-hjulsdriven) och räddade oss. Det gick på typ två sekunder. På vägen hem körde jag i mitten av vägen för att inte riskera att hamna i diket igen. Typ.

Blev inga wow-bilder, men jag är ganska nöjd med den första bildent. Ensilagebollarna ser så kalla och övergivna ut, The Cold Ones.

Har ätit lasagnerester från igår och är faktiskt lite piggare än i morse, woho. Får se om jag vinglar ut på skridskorna, annars finns det ju en dag imorgon också. Och flera dagar framåt. Tror jag ska fråga Erika om hon vill åka pulka med mig i veckan ^^ Blir så sugen varje gång jag ser Björnes Backar. Jag kan omöjligt fylla 20 nästa månad. Skulle mer tippa på 10.

Well well... See you later.

Kommentarer
Postat av: Linn

sv; Varsegod :) Vad händer idag då? :)

2010-01-12 @ 19:02:45
URL: http://linnostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0