Trance.

Jag brukar vanligtvis inte lyssna på trance, men idag klickade jag på ett album som såg coolt ut på "What's New?" på Spotify. Den kanske är lite enformig ibland men jag tycker att den är mycket bra på sina ställen!

Passenger 10 - Mikado (DJ Tatana remix)


Har kommit hem från Coop med en massa kassar, beställde ett nytt Coop kort också. Dado har tappat bort sitt körkort, bankkort och även mitt mitt Coop kort. Men han fick sitt nya bankkort idag och ett nytt körkort skulle han ändå behöva göra för att han har lagt till ett namn. Påtal om det ska jag ju lägga till Astrid också! Ska gå in på Skatteverkets hemsida senare och läsa lite :)

Det har varit mycket kallare idag än tidigare dagar, -17 såg jag senast på biltermometern. Har ju legat mellan -5 och -10 en vecka nu ungefär, skönt efter att ha haft -25 ett bra tag... Men allt är så fint när det är kallt ute ^^

Wiwi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0